دستگاه گشت و نگهبانی، یا نرم افزار گشت زنی حراست

  • اسفند ماه 1401


یکی از معضلات عمده در سازمان‌ها و شرکت‌ها، کنترل ناکافی بر اعضای حراست و نگهبانی است. به دلیل اینکه فرایند گشت زنی و پیمایش در بسیاری از سازمان‌ها بسیار حائز اهمیت است، پس نظارت دقیق بر اجرای صحیح این فرایند لازم به نظر می‌رسد. با به کارگیری یک سیستم گشت و نگهبانی یا گشت زنی حراست  پیشرفته ( نرم افزار پیشخوان انتظامات) امکان نظارت دقیق بر اجرای فرآیند گشت زنی و پیمایش توسط نگهبانان و نظارت بر نقاط مهم و حساس، فراهم می‌شود. این سیستم به صورت آنلاین و متصل به اینترنت کار کرده و  باعث سهولت در مدیریت نیروهای حراست و نگهبانان شده و بهره‌وری این بخش را افزایش می‌دهد.

دستگاههای گشت و نگهبانی، یکی از ابزارهای حیاتی در صنعت حراست و نگهبانی محسوب می‌شود. این سیستم، شامل دستگاه گشت و نگهبانی و تگ‌های RFID است که از طریق آن نگهبانان، در نقاط مختلفی از محیط تحت حراست حضور خود را ثبت می‌کنند.

در نرم افزار  گشت زنی  نگهبان در سرکشی به نقاط مورد نظر (check point)، با استفاده از گوشی موبایل خود و اسکن کردن بارکد های نصب شده در نقاط، حضور خود را در آن بخش ثبت می‌کند و دیگر نیازی به ثبت دستی و سنتی بر روی برگه‌ها نیست. زمان و مکان سرکشی‌ها به  صورت دقیق توسط نرم افزار ثبت شده و به صورت آنلاین قابل گزارش گیری می‌باشد.

 

نرم افزار پیشخوان انتظامات ، گشت زنی مبتنی بر موبایل

این نرم افزار یک سیستم مطمئن برای کمک به بخش نگهبانی و حراست سازمان‌ها و ابزاری مطمئن برای ثبت حضور نگهبانان در نقاط سرکشی (check point) است.

نرم افزار پیشخوان انتظامات ، ما را از نوشتن گزارشات دستی توسط نگهبانان بی‌نیاز می‌کند و با استفاده از آن می‌توان مدیریت دقیق‌تر و بهتری بر روی نگهبانان، مامورین کنترل نگهبانان، پاسبخش‌ها، سرپرستان و … داشت. استفاده از این دستگاه در نهایت باعث ارتقاء کیفیت گشت زنی و اطمینان مدیران از صحت حضور نگهبانان در نقاط تعیین شده می‌گردد.

سیستم گشت زنی مبتنی بر موبایل

ویژگی منحصر به فردی که این نرم افزار دارد عدم نیاز به هرگونه سخت افزاری بوده و تنها با استفاده از قابلیت گوشی تلفن همراه نگهبانی می توان گشت زنی انجام داد و به صورت آنلاین گزارشات را بررسی نمود.

با استفاده از یک فضای ابری جهت ذخیره سازی اطلاعات، تمامی داده‌های ثبت شده در اپلیکیشن در بانک اطلاعات امن در فضای ابری ذخیره می‌گردد. در این حالت شما دسترسی 24 ساعته به اطلاعات گشت زنی نگهبان ها خواهید داشت و از هر جایی و در هر ساعتی می‌توانید آنها را کنترل کنید.

خرید دستگاه گشت و نگهبانی و قیمت آن

استفاده از نرم افزار گشت و نگهبانی ( پیشخوان انتظامات) برای مدت ۲ ماه رایگان بوده و با استفاده از بخش ثبت نام می توانید از امکانات این نرم متنوع آن به صورت رایگان استفاده کنید

 

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید

09232168977

 

دستگاه گشت و نگهبانی چیست ؟

دستگاه گشت زنی برای مدیریت بازدید از مناطق پر اهمیت که نیاز به سرکشی و نظارت مستمر دارد، به کار گرفته می‌شود. نگهبانان موظفند در زمان‌های تعیین شده، به محل‌های تعیین شده در سیستم سرکشی کنند و توسط دستگاه گشت و نگهبانی، حضور خود را در آن منطقه ثبت کنند. بدین ترتیب مدیران توسط این سیستم اشراف کامل بر بازدید و سرکشی از مناطق مهم خواهند داشت.

این سیستم در مناطق مختلفی مانند کارخانجات، سازمان‌‌ها و ادارات، مناطق مسکونی پرجمعیت، پاساژ‌ها و مراکز تجاری بزرگ، مراکز نظامی و امنیتی پالایشگاه ها، نیروگاه ها، انبارها و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این سیستم با نام گشت زنی حراست ، دستگاه نگهبان و دستگاه نقطه زن نگهبانی نیز شناخته می‌شود.

یکی از مشکلات چنین سیستم هایی نیاز به سخت افزار و تجهیزات زیادی است لذا شرکت ما با ارائه یک نرم افزار جامع در زمینه اتوماسیون حراست و امور نگهبانی ، این مشکل را برطرف کرده و شما با استفاده از قابلیت های گوشی نگهبان بدون نیاز به نصب سخت افزار اضافی و هزینه های سنگین قادر خواهید بود امور مربوط به گشت زنی نیروهای نگهبان خود را کنترل کنید.

قابلیت های نرم افزار اتوماسیون امور حراست:

1-  سیستم گشت و نگهبانی یا به عبارت دیگر سیستم گشت زنی ، بطور آنلاین از انجام گشت زنی و بازرسی نیروهای خود مطمئن خواهید شد.

2- ثبت تردد کارکنان و ارباب رجوع ، توسط نگهبان و امکان رصد و گزارش گیری از اطلاعات ثبتی 

3-ثبت اطلاعاتی مانند ورود و خروج کالاها، ماشین آلات، با کمترین سخت افزار ممکن و تنها با استفاده از گوشی موبایل نگهبان و امکان رصد و گزارش گیری از اطلاعات ثبتی توسط مدیریت مجموعه

4-امکان ثبت گزارشات روزانه توسط نگهبان

5-قابلیت تعریف محیط های مختلف نگهبانی که هر کدام مستقل از دیگری بوده، برای مثال در صورت داشتن شعب مختلف در شهر های مختلف قادر خواهید بود با تعریف محیط های نگهبانی مختلف در اطلاعات ثبتی را به صورت مجزا تفکیک و مدیریت نمایید.

6-قابلیت اخذ گزارشات متنوع از نرم افزار به صورت جداول و نمودارها در پنل مدیریتی

تمامی این امکانات با استفاده از اپلیکیشن موبایل نگهبانی قابل انجام بوده و مدیران می توانند نسبت به رصد لحظه ای کلیه امورات اقدام کنند.

برای انتخاب بهترین دستگاه گشت زنی نگهبانان یا نرم افزار گشت و نگهبانی ابتدا باید با ویژگی‌ها و نحوه عملکرد هر نرم‌افزار آشنا شوید. با استفاده از اینترنت و جستجوی مختلف، می‌توانید با انواع نرم‌افزارهای گشت زنی آشنا شوید و ویژگی‌های آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. برای دستیابی به اطلاعات بیشتر در مورد سیستم‌های مختلف، از بخش مقالات سایت و اطلاعات کافی در مورد نرم‌افزارهای آن‌ها را دریافت کنید.

نرم افزار پیشخوان انتظامات نسخه دمو دو ماهه از نرم‌افزار خود در اختیار شما قرار می‌دهند تا به شما کمک کنند که بهترین سیستم را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

در صورتی که می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه گشت زنی نگهبانان که قصد دارید خریداری کنید، بدست آورید، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

شماره تماس 09232168977

 

 

رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب