معرفی برنامه پیشخوان انتظامات

  • اسفند ماه 1401


معرفی

امروزه کلیه کسب و کارها به منظور کنترل و مدیریت امور انتظامات و نگهبانی خود نیازمند بهره گیری از یک سیستم مکانیزه و هوشمند می‌باشند. سیستم پیشخوان انتظامات به صورت  تخصصی به منظور مدیریت نیروهای حراست ، ثبت کلیه رخدادهای محیط نگهبانی و گشت و نگهبانی ارائه شده است. به کمک این نرم افزار مدیریت مجموعه قادر خواهد بود به صورت آنلاین کلیه فعالیت های مرتبط با امور حراستی مجموعه خود را رصد و کنترل کند.

یکی از از خلاء هایی که در بحث مدیریت مجموعه نگهبانی و حراست مشاهده می‌شود نبود یک سیستم جامعه به منظور رصد و کنترل امور حراستی بخصوص در مجموعه هایی که دارای چندین شعبه بوده و مدیریت آن مجموعه ها در صورت استفاده از روش های سنتی قادر به کنترل مجموعه تحت مدیریت خود نبوده با استفاده از برنامه پیشخوان انتظامات مدیریت تمام مجموعه ها بدون نیاز به حضور فیزیکی و به صورت آنلاین انجام خواهد شد و مواردی از جمله نحوه گشت زنی نگهبانان، ثبت ورود و خروج کالاها، ماشین آلات و افراد در مجموعه را به راحتی رصد و کنترل خواهند کرد.

نرم افزار پیشخوان انتظامات ابزاری ضروری برای کلیه کسب و کارهای کوچک و بزرگ  بوده با با استفاده از آن بتوان مدیریت امور حراست مجموعه خود را به روشی مدرن انجام داد.

قابلیت ها

  1.  مدیریت نیروهای گشت و نگهبانی است که با استفاده از امکانات موجود تمامی مراحل گشت زنی را  کنترل و مدیریت می‌نماید. 
  2. ثبت اطلاعاتی مانند ورود و خروج کالاها، ماشین آلات، افراد توسط نگهبان با کمترین سخت افزار ممکن و تنها با استفاده از گوشی موبایل نگهبان و امکان رصد و گزارش گیری از اطلاعات ثبتی توسط مدیریت مجموعه
  3. امکان ثبت گزارشات روزانه توسط نگهبان
  4. امکان درج پیام برای کاربران در تابلو اعلانات وب سایت
  5. قابلیت تعریف محیط های مختلف نگهبانی که هر کدام مستقل از دیگری بوده، برای مثال در صورت داشتن شعب مختلف در شهر های مختلف قادر خواهید بود با تعریف محیط های نگهبانی مختلف در اطلاعات ثبتی را به صورت مجزا تفکیک و مدیریت نمایید.
  6. قابلیت تعریف نگهبان برای هر محیط به صورت مجزا و امکان تعریف سطوح دسترسی مختلف به اطلاعات ثبتی برای نگهبانان 
  7. قابلیت اخذ گزارشات متنوع از نرم افزار به صورت جداول و نمودارها در پنل مدیریتی

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار عدم نیاز به سخت افزار مجزا مانند کامپیوتر و یا دستگاههای گشت زنی میباشد و تنها با استفاده از قابلیت گوشی موبایل هوشمند قادر خواهید بود از تمامی امکانات نرم افزار استفاده نمایید.

این نرم افزار به صورت تحت وب طراحی شده و در کلیه گوشی های هوشمند اعم از اندروید و یا ios قابل پشتیبانی میباشد.

نحوه استفاده از برنامه

یکی از مواردی که در ساخت این نرم افزار رعایت شده عدم نیاز به دانش بالا جهت استفاده از برنامه می باشد به صورتی که نگهبانان با کمترین آشنایی با اصول کامپیوتر با استفاده از فرم های ساده ای که طراحی شده قادر خواهند بود کلیه اطلاعات مربوطه را ثبت  و نسبت به گشت زنی خود اقدام نمایند.

ثبت اطلاعات ورود و خروج افراد

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می شود با انتخاب گزینه ارباب رجوع یا پرسنل، فرمی جهت ثبت اطلاعات باز می گردد که با وارد کردن اطلاعات مطابق با فرم ، اطلاعات مربوطه ثبت میگردد.

در پایین صفحه با انتخاب گزینه گزارش امروز کلیه گزارشاتی که در روز جاری توسط نگهبان ثبت شده است قابل مشاهده است.

ثبت اطلاعات ماشین آلات ، کالاها و وقایع روزانه

با انتخاب هر کدام از مواردی که ذکر شد در منو اصلی ، فرم مرتبط با آیتم ثبتی باز شده و نسبت به درج اطلاعات اقدام می‌کنید

گشت زنی

به منظور انجام گشت زنی توسط نگهبانان ابتدا از قسمت و پایین صفحه گزینه تنظیمات را انتخاب و سپس وارد قسمت نقاط گشت زنی شده و نسبت به تعریف ایستگاههای گشت زنی اقدام مینمایید با تعریف هر نقطه گشت زنی یک بارکد از نوع QRcode در اختیار شما قرار داده شده و سپس بارکد مربوطه را در محل مورد نیاز جهت گشت نصب می نماید. آنگاه نگهبان  با انتخاب گزینه گشت زنی در منو اصلی ، در صورت استفاده از تلفن همراه، دوربین گوشی روشن شده و با قرارگردن دوربین مقابل بارکد، نقطه مورد نظر به عنوان محل گشت زنی قبت می گردد.

 

گزارش گیری

برای دسترسی به اطلاعاتی که نگهبانان ثبت نموده اند ، به دو صورت میتوان اقدام نمود : یکی انتخاب گزینه گزارش امروز در پایین صفحه، در این قسمت کلیه گزارشاتی که طی ۲۴ ساعت گذشته توسط نگهبانان مستقر در محیط های مختلف ثبت شده است قابل مشاهده است .

به منظور دسترسی کلی به  اطلاعات ثبتی گزینه گزارشات در منو اصلی قرار گرفته که با انتخاب آن می توان گزارشهای ثبتی را به تفکیک مشاهده کرد.

در قسمت گزارشات آیتمی تحت عنوان فیلتر وجود داشته که قادر خواهید بود نسبت به جستجو در بازه زمانی خاصی و یا محیط نگهبانی خاصی اقدام نمایید.

همچین به منظور دسترسی سریع به گزارشات ثبت شده طی روز جاری گزینه جستجو در بالا صفحه قرار گرفته و با استفاده از آن قادر به جستجوی کلیه آیتم های ثبت شده در روز جاری خواهید بود.

 

 
ثبت پیام

با استفاه از ثبت پیام می تونید در تابلو اعلاناتی که در منو اصلی درج شده پیامی برای نگهبانان هر محیط قرار دهید و نسبت به آگاه سازی آنها اقدام کنید.

دفتر تلفن

به منظور دسترسی نگهبانان شماره تلفن های ضروری آیتم دفتر تلفن تعبیه شده و به راحتی و سرعت قادر به انجام تماس خواهند بود

 

رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب